måndag 3 maj 2010

Rolig dröm

Drömde att jag fick jobb (var minns jag inte) :-D

Sen träffade jag en helt underbar man - när Kimmie fick höra vad han hette så hon direkt att HAN är denne rätte :-D (för att han hette samma som hennes pratkamrats man - den namnkombinationen måste vara oslagbar)

Innan jag träffade Mannen eller kanske i samband med det så var jag ombord på ett fartyg. Jag skulle visas runt och bo över. Det var SÅ många underbara och roliga killar och alla slogs om att uppvakta mig (ha ha ha ha)

Plus en massa annat kul i olika kortare inslag i drömmen/drömmarna

Så jag vaknade med ett leende - ett stort ett :-D

5 kommentarer:

-Nena- sa...

Härligt sätt att vakna på =)

Kimmie sa...

Nena: Sköna drömmar, men det var ju lite synd att inte åtminstone något av det kunde vara på riktigt.

Kimmie sa...

Kimmie: Nu skrev jag förvirrade människa Nena eftersom jag läste hennes kommentar till dig men det var ju självklart till dig jag skrev.

Hossan sa...

Ha ha ha ha!

Angelsheart sa...

Så: Nu vill vi bli uppdaterade om ditt liv! (Sa hon som tog bort sin blogg :-))