fredag 2 december 2011

Passande ord

Kräksur är också ett bra ord - nej jag är inte kräksjuk

Slog nyss i samma tå igen, denna gång i en stege! Tror att den nageln kommer förbli blå. Redan tappat den tre gånger och det lär bli fler.

Underbart att det är helg!
Vaknade mkt tidigt imorse och tänkte: Så skönt att det är lördag, jösses så trött jag blev när jag insåg att det faktiskt bara var fredag :S

Men VARFÖR väsnas mina grannar?!
Ska de inte ge sig av ut snart? (fniss)

Ett av mina syskon har fått barnbarn :)

Väldigt sammanhängande och jag är övertygad om att ni kan följa min tankegång..... ;)

1 kommentar:

Kimmie sa...

Hi hi, tror jag hänger med! Surt när man tror det är lördag för tidigt. Jag hade tvärtom imorse, vaknade vanlig tid och stönade för att jag var så trött sen blev jag jätteglad när jag insåg att det var fritt fram att somna om.