tisdag 7 september 2010

Blandat i korthet - utan samband

-----

Varit hos doktorn

-----

Varit på af

-----

Känner på mitt hår - mycket nöjd med min korta frisyr NU blev det som jag ville ha det

-----

Tog av tröjan, massor med blåmärke på höger överarm - var kom de ifrån??? Jovisst jag, blodtrycksmanscheten...

-----

Mina katter är urgulliga - älskar dem - fast inte i natt när en av dem kräkte på den nya Cellbeskatalogen (fast vad gjorde katalogen på golvet?)

-----

Min ena fotsula ser ut som om jag hällt något frätande medel på den

-----

Sa till doktorn idag att om jag hade varit en hund så hade de låtit mig slippa mitt lidande med en spruta

-----

Färgat den grå utväxten som var halva håret efter klippningen :)

-----

Ska lägga mig och läsa lite innan jag somnar, efter att jag somnat lär de tbli svårare

-----

Godnatt!

1 kommentar:

Kimmie sa...

Va! Kan inte du läsa i sömnen?....dåligt =)