söndag 26 september 2010

Så är det och så har det alltid varit

men måste det alltid förbli så? - att:

De jag vill ha, kan jag inte få,
de jag kan få, vill jag inte ha.

Inte vill jag såra någon heller, men det är obehagligt när män visar intresse och jag inte vet om de bara vill bara vänliga eller om de är ute efter något mer. Särskilt när det är vänners bröder eller vänners vänner. Jag vill ju vara trevlöig och vänlig men inte att de ska missuppfatta något.... Har ju svårt för att tolka "de där" signalerna. Kanske försöker de också bara vara vänliga?

Det är härligt med helg men nu längtar jag till måndag :D
ÄLSKAR mitt jobb! Trivs så otroligt bra där och månniskorna är helt galna ;)

3 kommentarer:

Kimmie sa...

Det kan vara svårt att läsa signaler men det visar sig så småningom. Det är inte helt fel med bara lite vänlighet heller =)

Nena sa...

Det där är inte lätt.
Hoppas det är som du vill i alla fall.

Härligt att du trivs så bra på jobb =D

Anonym sa...

Nä, det är knepigt det där..

Men vad KUL att du trivs med jobbet!! Blir så glad att läsa det!

/Louise