onsdag 10 februari 2010

Besöket gick bra

Nu har min bror varit här och de åkte hem tidigt imorse.
Träffades under större delen av gårdagen.
Hans båda manliga assistenter var verkligen trevliga.
(den ene skulle jag kunnat tänka mig utveckla närmare bekantskap med, men varför ens tänka i de banorna - ha ha ha)

Kände mig en smula ogästvänlig som inte öppnat mitt hem för dem - men ni som känner mig vet ju hur här ser ut och sannolikheten att det skulle finnas frukost för FYRA personer är inte hög, än mindre sovplats.....

3 kommentarer:

Kimmie sa...

Äsch, du ville bara ha hem assistenten inte de andra =)

Hossan sa...

Kimmie: HA HA HA, ja, de andra kunde väl bo hos lillasyster - HA HA HA - så väl du känner mig.
Den andra assistenten ringde nyss och berättade att de var hemma igen.

-Nena- sa...

Skönt att besöket gick bra och att det var trevliga assistenter, en mer än den andra *ler*