tisdag 23 februari 2010

Dags att lägga sig

Måste komma ihåg att tvätta bort klistret på stolen vid datorn!

Mammas op gick bra, men jag känner mig inte helt övertygad förrän jag får träffa henne imorgon. Men jag har pratat med henne i telefon i alla fall :-)

Har inte så mycket att säga mer än att livet går upp och ner, mest ner. Men det har sina ljusa stunder emellanåt, som hos Kimmie i helgen.

Måtte jag få ett jobb snart och ett som jag trivs med och som är hyfsat betalt.Är det för mycket begärt?

4 kommentarer:

-Nena- sa...

Så du har också en sådan stol, det har vi här också ibland ;)

Skönt att din mammas op gått bra, att du fått prata med henne i telefon.

Hoppas att jobbet för dig snart dyker upp!

Kimmie sa...

Så skönt att det gick bra för din mamma! Du får hälsa henne när du hälsar på.

-Nena- sa...

Tittar in och hoppas att du har en bra helg.

Annica sa...

Grattis Hossan på din dag idag..Hoppas den varit till full belåtenhet