lördag 13 februari 2010

Lite av en ond cirkel

Sitter för mycket om dagarna/kvällarna vilket i sin tur medför att jag får alltför ont för att ligga (?). Ikväll har det varit för mycket sittande i tv-soffan först hos syster och sen hos mig själv. Även om det händer att jag reser mig i reklampauserna och går och hämtar något så räcker det inte till. Att jag sen suttit vid datorn flera timmar och skickat in ansökningar som jag sparat på mig, läst nyheterna, kollat mail, försökt förstå mig på FB, spelat spel och googlat "assistenten", har resulterat till ännu mera pressat rumpfläsk....

Fast nu tror jag att jag kommer att kunna lägga mig och sova några timmar i alla fall.

Sov gott och ha sen en härlig söndag!
(fast det är klart, vi kanske ska börja med att ha en bra lördag? - denna mening har jag lagt till efteråt)

1 kommentar:

Kimmie sa...

"Pressat rumpfläsk" HA HA! Hoppas du fick lite sömn så småningom.