tisdag 11 september 2012

Faller

allan la (nä det var inte sjunga jag tänkte göra) Det känns som jag faller, som jag har huvudet instoppat i en bomullsbal och att jag är sååå långt från verkligheten..... Ändå har jag ringt (och skällt ut?): - föreståndaren på min mammas vårdboende som kopplade mig till ssk på samma ställe, där jag fortsatte skälla. - verksamhetschefen för VC som har läkare som ansvarar för ovanstående boende. - pat.nämnden - mitt nya mobila bredbandsbolag - mitt gamla bredbands- och fasta telefoni-operatör - den där myndigh. som har hand om jobbdelen - plus några andra samtal nåja jag skällde väl inte på alla... Nu tror jag att jag ska ta och ringa Kimmie :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas Kimmie inte fick skäll :)
/Annica

Hossan sa...

Hi hi hi! Nejdå - ingen fara ;)

Kimmie sa...

Ha ha, jag slapp skäll =)