söndag 30 september 2012

Jag har kommit på EN sak jag skulle vilja prova

Jag vill skriva krönikor! Att jag har en önskan om att skriva sträcker sig långt tillbaka. Redan som liten gjorde jag veckotidningar, seriemagasin och liknande. Det rymdes inte lika många sidor som I en vanlig veckotidning, men vi hade en trogen kund i alla fall - kära mamma Att det här med krönika dök nyligen i samband med att min systerdotter fått en uppgift om att hon skulle skriva just en krönika. Hon hade bestämt sig för vilket ämne, jag kom med några enkla tips och till slut satt vi och skratta tillsammans för att den blev så bra. Jag kan inte dela med mig av den till er för den måste genomgå en internet granskning så att den inte är stulen. Jag bör läsa på lite mer om Det finns speciella regler? Over and out Från Hossan

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du..Kontakta någon veckortidning eller lokaltidning. De önskar nog fler som skriver krönikor skulle jag tycka. Här på ön har vi en lokaltidning som tar in kröikor från privatpersoner i varjefall.
/Annica

Kimmie sa...

Det hade du varit jättebra på!

-Nena- sa...

Låter kul tycker jag och tror säkert att du hade varit duktig på det.
/Nena

Hossan sa...

Vad snälla ni är!