tisdag 6 april 2010

Den bästa som finns!

Mår sämre idag än igår.

Då erbjuder sig Kimmie att handla till mig om jag behver något.
Nu var jag inte i behov av något livsnödvändigt (nässpray eller värktabletter i det här sammanhanget) Men det kliar och svider i halsen så när hon sa att hon ändå tänkte gå ut och promenera och inte hade bestämt något mål, så tackade jag med visst dåligt samvete ja (sådana erbjudande vill jag helst spara tills det verkligen är kris). Jag ville ha bubblor till halsen = mineralvatten, och choklad till godistarmen. Att hon sen dessutom tagit med sig spaghetti och köttfärssås från frysen var verkligen pricken över i:et. Har visserligen mat i frysen men inget som jag egentligen kände för och jag älskar hennes spaghetti och köttfärssås!

Tänk vilken fantastisk vän jag har - fast det visste jag ju redan :-D

Tusen tack Kimmie!!!
Du är bäst!

6 kommentarer:

Kimmie sa...

Det var så lite så! Det är bara att hojta om du behöver hjälp. Jag är inte så långt borta och har alltför gott om tid =)

Angelsheart sa...

Vänner är GULD!!

Annica sa...

Vänner...De som tydligen Kimmie är..De ska man vårda ömt..

-Nena- sa...

Härligt med sådana vänner!

Krya på dig!

Turtlan sa...

Hur går det med sjukan?
Hoppas bättre?

Krya på Dig från mig!

Vänner som Kimmie är GULD värda!!!

Kimmie sa...

OK, dags för ett nytt inlägg =)
nu har jag hamnat på detta ca 12 gånger och om du inte skriver något nytt kommer jag att drabbas av jätteEGO!!!