söndag 11 april 2010

Ett nytt inlägg var det...

...men inte för att jag är orolig för att Kimmie ska få för stor ego.

Förkylningen sitter i men jag tycker ändå att det är på bättringsvägen.
Har försökt att gå ut lite men kallsvettas vid minsta ansträngning.
Gick med min bror till affären nu imorse. När jag stod i kassan och precis betalt känner jag hur jag börjar skaka i hela kroppen och hjärtat slår i 180 någonting, mår illa och blir alldeles matt i benen - usch vad hemskt. Får sitta på bänken utanför kassorna en stund. Sen gör jag ett försök igen och vi kommer kanske 20-30 m när jag måste stanna och hålla i mig i ett staket. Det blir en låååångsam promenad och vi sitter på en bänk halvvägs mot hemmet en riktigt bra stund innan jag känner att hjärtat inte slår riktigt lika fort. VAD VAR DET HÄR?
Som tur är ska jag till sjukhuset på torsdag och ta prover - kan prat med någon där om detta kanske.

Så där ja, nytt inlägg - och som vanligt mest gnäll och sjukdom.
Men vet ni vad? Det händer att jag mår bra och ibland kan jag vara riktigt rolig med!!! ;-)

3 kommentarer:

Kimmie sa...

Tackar för lydigheten =) - jag hade blivit rädd om jag mått sådär
det har ju varat ett bra tag nu också =(

Angelsheart sa...

Men fy, vad läskigt! Se till att komma till doktorn nu och stå på dig så du kan få några vettiga svar, sådär kan man ju inte ha det!

-Nena- sa...

Lät inget vidare, hoppas du kan få svar idag.