onsdag 14 april 2010

Fröken "märkliga ting händer"

När jag skulle klä på mig härrom morgonen såg jag att jag fått en jättestort blåmärke i ljumsken och ner på låret. Storleksordning en skiva bröd, ja det beror naturligtvis på vilken sorts bröd man äter eller jämför med. Men om man formar händerna till en mackliknande oval genom att låta tumme möta tumme och pekfinger möta pekfinger, så får ni den ungeföra storleken på märket. (vilken beskrivning)

Jag har inte slått mig, jag har inte gått emot något, jag har inte gjort något alls som jag kan minnas skulle ge ett sånt här blåmärke - och det borde man nog komma ihåg - och inte gör det not heller. Som sagt, märkliga ting händer hela tiden...

På torsdag blir det diverse provtagningar på sjukhuset för att direkt därefter (om jag får gå därifrån vill säga) till tandläkaren och sen på kvällen kommer det något kul, då ska jag träffa bästaste Kimmie och några tjejkompisar!

3 kommentarer:

Kimmie sa...

Det är nog bra att du ska till läkare nu - det händer lite väl mycket konstigheter. (Kanske har du gått i sömnen?)

Hossan sa...

Ha ha ha ha - ja så är det nog.

-Nena- sa...

Hoppas att det går bra hos läkaren och att de släpper ut dig igen så att du kan komma till tandläkaren men framför allt komma till bästaste Kimmie =)