onsdag 21 juli 2010

Den inbillningssjuke

Mår riktigt dåligt. Bultande huvudvärk på vänster sida. Torr i halsen samt att den värker, svullna halskörtlar, tungt tryck över bröstet när jag andas, vänster knä värker, fötterna värker, det hugger till lite här och där och jag rycker till av smärtan. Trött så att jag inte kan vara uppe. Skulle gå och handla något att äta samt "lite" godis och något att dricka. Det var vid fyratiden och sen somnade jag...
Fortfarande inte fått handlat något. Det gör ont när jag sitter, när jag ligger när jag står och går.
Men eftersom inget fel hittas på mig så inbillar jag mig säkert allting nu med.

Fått ett insektsbett (?) på insidan av vänstra foten, där det blivit ett blåmärke i storlek av en 1-krona - kanske en tze-tze-fluga? Det var ett SKÄMT och inget jag inbillar mig eller tro. ;-)

3 kommentarer:

Kimmie sa...

Hoppas något av de många symptomen har gått över och att du mår lite bättre idag - har du ont så att du inte kan gå och handla så hör av dig så fixar jag det till dig.

Anonym sa...

Tack det var snällt! Mår mycket bättre idag!

/Hossan

-Nena- sa...

Skönt att du mår bättre idag.
Det är jobbigt att må och känna så och det blir ju inte bättre när man är undersökt och de inte hittar något =(