torsdag 15 juli 2010

Hittade denna på Nenas blogg

1. Hur gammal är du om fem år? - Det är väl då jag fyller 25? ;-)

2. Vem var den sista du träffade? - Det undrar jag med!

3. Hur lång är du? - Än så länge är jag fortfarande längre än vad jag är bred...

4. Vilken var den senaste filmen du såg? - Butterflies on wheels

5. Vem ringde du senast? - Mamma, Linda eller Kimmie

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? - ok och det var till min lillasyster

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Det som är mest praktiskt vid tillfället

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? - Av döden skilda åt

10. När såg du senast din mamma? - Igår (den smarte kan genom denna fråga och mitt svar genast räkna ut att det är min pappa som inte lever längre)

11. Vilken ögonfärg har du? - Melerade säger passet

12. Vart tog den här frågan vägen då???? - Vilken?

13. Har du någon gång hittat en katt? - Kan man hitta dem??

14. Vilken är din favoritplats? - Tydligen vid datorn eftersom jag sitter här istället för att sova i min säng

15. Vilken plats föredrar du minst? - Helvetet

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - Här vid datorn med rötter som grott fast i golvet

17. Vad skrämde dig som barn? - En återkommande mardröm om en häxa med kräk på hakan och ett stort konservburkslock i handen

18. Vem fick dig att skratta senast? - Kimmie

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? - Se svar på fråga 1.... Nåja jag har en hel del skivor i källaren

20. Har du stationär eller bärbar dator? - Stationär vilket gör risken större att växa fast i golvet

21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Sover?

22. Hur många kuddar har du i sängen? - Mängder 8-10 tror jag, plus två katter!!

23. Hur många landskap har du bott i? - 2

24. Har du någon gång spytt på fyllan? - Ja, sicket slöseri

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - Det finns fördelar med alla

26. Är du social? – Det påstås det, men ja gär verkligen antisocial mellan varven

27. Vilken är din favoritglass? – Sundbornpunsch från Hemglass är EN av favoriterna

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? – Vakna och inse att jag drömt

29. Tycker du om kinamat? - Jo men inte allt och inte alltid

30. Tycker du om kaffe? - Måste jag så kan jag dricka det

31. Vad dricker du till frukost? - Vatten, äsch jag varken äter eller drickar frukost men det jag dricker på morgonen är alltså vanligtvis vatten eller funlight

32. Sover du på någon särskild sida? - Ovansidan

33. Kan du spela poker? - Det vet jag inte för jag har inte provat

34. Tycker du om att mysa? - Favoritsyssla det med

35. Är du en beroendemänniska? - JA JA JA JA JA

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - Ja på denna frågan med

37. Vill du ha (fler) barn? - Ääähhh... Näää

38. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska, lite danska och några ord och fraser på andra språk

39. Har du någonsin åkt ambulans? - Ja och polisbil!

40. Föredrar du havet eller en pool? - Pool med utsikt över havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? - Det är inte frågan om något "helst" här det är bara att se till att betala räkningarna!

42. Äger du dyra smycken? - Smyckan, vad är det?

43. När känner du dig lycklig? - En svår fråga, men visst finns det stunder som förgyller

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? - Censur - nej, skojar bara, åt några ostbågar

45. Vem är den roligaste människan du känner? - Det måste vara jag - NU var jag väl rolig.... not

46. Välj ett ärr på din kropp? - Varför då? Har några stycken, de flesta på mina handleder och händer, bland annat ett efter ett papegojebett (se där - jag valde ett)

47. Vad har du för ringsignal? - Många olika det beror på vem som ringer (på mobilen)

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? - Nej

49. Flirtar du mycket? - Om jag känner för det, så svaret är väl neeej

50. Vart togs din profilbild för din blogg? - I min storasysters kök

51. Kan du byta olja på bilen? - Ska den bytas? Är glad att jag kan köra bilen

52. Har du fått fortkörningsböter? - Nej de kom aldrig ikapp mig

53. Vilken var den senaste bok du läste? - "Men inte om det gäller din dotter" av Jan Guillou, har alltid en bok på gång

54. Läser du dagstidningen? - Ja på nätet

55. Prenumererar du på någon veckotidning? -Nej

56. Dansar du i bilen? - Har inte ens en bil så det blir extra svårt

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? - Ingen aning

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - En skiss på hur jag tänkte klippa mig = det blev en köttbulle med igelkottstaggar

59. När var du i kyrkan senast? - Förra året på min pappas begravning

60. Vilka personer utmanar du? - De som känner för de


Förresten så fanns det ingen fråga nr 7!!!!

3 kommentarer:

Kimmie sa...

Ha ha ha ha, vilka hysteriskt roliga svar - du är absolut rolig!
Men du, vet du att detta är din blogg - inte Facebook =) du har ingen profilbild. Du behöver nog sömn.

Anonym sa...

VA?! Har jag ingen profilbild - VAR har den tagit vägen.....
Ja, jag var nog absolut trött. :-D

/Hossan

-Nena- sa...

Tummen upp - gilla *S*

Så du har åkt polisbil du ;)