söndag 16 januari 2011

Hoppsan

God fortsättning på året!

Jag har varit väck på mer än ett sätt den senaste tiden!
Börjar så smått återvända. :)

Inget nytt jobb i sikte. :(
Känns som att jag är förbrukad på marknaden, så att säga.

Min nya dator har gått sönder så jag sitter här med min gamla och mycket tröga troskämpe till dator. Glad att jag har den i alla fall så att jag kan kolla mail, nyheter, jobbannonser och betala räkningar. Vem klarar sig utan dator?

Förutom att jag inte skrivit i min egen blogg så har jag inte läst på nästan lika länge i era bloggar, FÖRLÅT, FÖRLÅT!

Önskar alla att 2011 ska bli ett bra och positivt år på alla sätt!

4 kommentarer:

-Nena- sa...

Tack detsamma till dig!

Tråkigt att det inte finns något jobb i skite =(

Inte heller så kul med din dator som inte vill som den ska.
Mycket man använder den till märker man när den inte fungerar.

Vi ses på FB ;)

Anonym sa...

Welcome back :-)

Kimmie sa...

Kul att se dig här!

chaos sa...

Det är som här ungefär, har varken läst eller skrivit på länge, men har det blivit ett par nya inlägg hos mig. Och kul att se dig här igen!

Hoppas det löser sig med jobb för dig! Ska hålla tummarna allt vad jag kan!
Kram och sköt om dig!