torsdag 20 januari 2011

Utdrivning?

Varför kan jag inte göra saker normalt och uppleva saker normalt?!
Varför är allt jag gör så fanatiskt?
Satsar fullt ut och det är inget annat som gäller, lyssnar gör jag men det är oftast inget som biter, jag kör mitt race även om jag vet att det går åt pipan.....

Tänk om jag kunde bli lika fanatisk när det gällde min kropp och vikt!!!
Fast iofs så blir jag ju det när jag väl hittar "tråden" men den har lyst med sin frånvaro alldeles för länge :(

Härromnatten hade jag en urmysig dröm om "honom" (ja, han som "gällt" de senaste månaderna). Berättade om drömmen för en vän som jobbade där samtidigt med mig och allt hon sa var att "jag behövde gå och få honom utdriven ur min hjärna och kropp"
Tja.... Men jag vet att det är på väg att gå över nu, har bara en sak till som jag vill göra innan jag släpper det projektet. Han fyller år snart... Ska jag eller ska jag inte?

Undrar om jag någonsin kommer att kunna uppföra mig och vara som "normalt" folk??

Louise, skicka gärna inläggen till mitt mail ;)

2 kommentarer:

Kimmie sa...

Du vet min åsikt redan =) men jag röstar för att INTE göra något.
Leta efter en man på nätet istället, en som är tillgänglig =)

Anonym sa...

Jo, Kimmie, jag vet :)

Men så är det faktiskt så att TVÅ fyller år samma dag och båda nollar.....
Den andre är den som jag har så roligt med på FB

Louise, tack för mailen - intressant läsning ;)

/Hossan