lördag 29 oktober 2011

Blandade känslor

Förlängt en månad.

Jag behöver pengarna.

Arbetsuppgifterna något enformiga men ok en begränsad tid.

Men alldeles för många elaka människor och såna som BARA pratar skit och OM de någon gång skulle ha något snällt att säga tiger de hellre än uttalar något som eventuellt skulle glädja en annan människa. Dessutom fattar jag inte att de har intresse och energi att engagera sig i allas förehavanden.

Hoppas jag snart hittar något annat.

Nu beter de sig dessutom som om jag ska vara evigt tacksam för att jag fått förlängt. Det är ju inte alls så att utan någon på den platsen hade de som jobbar där gått på knäna, för INGEN av dem vet hur man lägger in en extra växel...

2 kommentarer:

Kimmie sa...

Du får glädja dig åt att lönen kommer in så länge och försöka bortse från resten =)

-Nena- sa...

Jobbigt med sådana människor =(
Säger som Kimmie, tänk på lönen och så hoppas jag att du snart får annat jobb!