måndag 24 oktober 2011

Sömn

Tänk vad sömn kan göra mycket!
"Slösat" hela helgen på att bara sova, vila, sova.
Men var piggare än på mycket länge på jobb idag.
Skitmycket att göra och en väldig röra. Svårt att
hinna ikapp när jag inte får jobba mer än mina åtta
timmar. Och jobben formligen väller in samtidigt som
bossen kommer med nya arbetsuppgifter.

Har fått besked om att jag kommer att få förlängt
och chefen sa idag att han hoppades få "mig" beviljad året ut.
Anställningsstopp på företaget (men som sagt, det var det
när jag började med ju - ingen nyhet precis)

Förresten så är det bara två månader till julafton!
Gillar inte julen precis, men det är roligt att stressa
andra genom att säga så ;)

1 kommentar:

Kimmie sa...

Skönt med förlängningen!
Lite elakt att stressa folk sådär, nu är jag ju en julälskare av stora mått och dessutom alltid tidigt ute =) så jag blir inte så stressad.