torsdag 25 juni 2009

Begravningen

Begravningen är över och den gick bra om man nu kan använda ett sånt uttryck i det här sammanhanget (?)

Jag är trött och sliten och värken har slått klorna i mig.
Har inte haft ork och lust att varken skriva eller läsa något de här dagarna, men jag kommer igen snart! Datorn har inte varit på sen i tisdags (eller när de nu var) och det var massor med mail (61 st) att gå igenom, mest reklam.

Riktigt ont om jobb att söka - tyvärr! Men jag vet ju att jag åtminstone får det där jobbet i höst, men jag vill inte ligga på latsidan när det gäller jobbsökandet för det är en fast tjänst jag vill ha. Svårt när det inte finns något att söka ens....

Hoppas att allt är bra med er och att ni njuter av den nykomna sommarvärmen!

4 kommentarer:

Kimmie sa...

Det var så skönt att höra att begravningen blev fin och att allt gick som det skulle. Nu hoppas jag att du får lite vila och lugn och ro ett tag, det behöver du.

Annica sa...

Skönt att begravningen blivit klar och allt gått bra.
Nu får du ta "sommarlov" före höstjobbet kommer igång.

-Nena- sa...

Skönt att allt gck som de skulle.

Hoppas du nu får en chans att vila och ta det lugnt.

chaos sa...

Skönt att läsa att begravningen blev fin och att allt gick bra!

Kram!