lördag 27 juni 2009

Hösäck med inflammation i leder o muskler

Har helt säckat ihop. All ork bara försvann.
Ska ändå försöka vara social ikväll, är bjuden till en kompis som fyllde år i början av månaden men som vill fira ikväll. Mamma förväntar sig väl ett besök hon med får se om det går att få till det på något sätt.

Det är så många som vill och tycker och önskar min närvaro - jag gör så gott jag kan för att alla ska bli nöjda. Man ska väl vara tacksam för att man är "populär"? :-)

Just nu tänker jag: Ska bara vila mig en liten stund till så mår jag bättre sen....
Tiden krymper och jag känner istället stress för det jag tycker att jag borde göra men inte vill/hinner med.

Nåja, ingen är hjälpt av att jag också försvinner (blir sjukare/dör) så lika bra att jag och de får acceptera att jag måste prioritera mig själv en liten stund nu - sängen får det bli!

Med en blandning av allvar och en gnutta humor!

Ha en skön helg!

5 kommentarer:

Turtlan sa...

Kan verkligen förstå att Du är trött för efter allt som varit nu så kommer ofta en rejäl trötthet. Så tror jag att det är!

Tänk på Dig själv och vad Du vill men umgås också med folk. Det ger goa inputar´ !

Solig kram till Skåne från mig!

Kimmie sa...

Hoppas du får vara ifred en stund och hinner vila lite.
Ha det riktigt trevligt ikväll.

-Nena- sa...

Det är jobbigt när luften bara går ur en på det sättet och jag förstår att det gjort det på dig nu när du har haft så mycket omkring dig.

Jag hoppas du hunnit vila så att du kan få en trevlig kväll.

Annica sa...

Kul med vänner men jobbigt då man tappar orken. Man vill men kroppen säger ifrån. Du måste försöka vila så du inte säckar ihop helt

chaos sa...

Det är nog så som Turtlegirl skriver att luften går ur en och orken försvinner efter att man gått igenom jobbiga saker. Kanske är det så att du nu, efter din pappas begravning, kan slappna av lite grand.

Hoppas du snart mår bättre!
Sköt om dig!
Stor kram!