måndag 1 juni 2009

Hjärtat?

Oj, oj, oj vad trött jag är. Ändå har jag sovit hyfsat mycket inatt.

Drömde om krig och elände och var man skulle gömma sig och folk som avslöjade vårt gömställe och hur vi lyckades fly precis i sista stund för att leta nytt gömställe...

Har haft ont i bröstet några dagar nu. Inbillar mig att det är något med hjärtat (det måste naturligtvis vara det "värsta"), inbillar mig att jag nog har ont i vänster arm med (snacka om hypokondri), nej det är nog stressen den senaste veckan.

Hoppas att allt klaffar idag, känner helst för att bara sova, men är för uppjagad för det.

Kanske kommer det en dag inom snar framtid då jag kan skriva ett roligt eller inspirerande inlägg. Jag undrar vem jag har blivit, pratar bara om tråkiga saker, har aldrig något kul att berätta och när jag säger något så är det bara om sjukdom och elände - nåja en eller annan gång säger jag väl något positivt om vädret :-) (ha ha ha)

4 kommentarer:

-Nena- sa...

Ingen vidare dröm, brukar också drömma sådana hemskheter.

Inget vidare att ha ont över bröstet och jag förstår att du tror det värsta, Kanske kan du få komma till någon som kan kolla det så du sen kan få släppa det.

Ibland är det så att man inte har någon att berätta om som är kul och så får det vara.

Kram på dig Hossan

Kimmie sa...

Det är antagligen som du säger, stress och oro.
Det är väl inte så lätt att vara rolig när det händer tråkiga saker.

Annica sa...

Hoppas allt gick bra idag.
Och det brukar vara skönt att skriva av sig tråkigheter

Turtlan sa...

Mycket som snurrar i hjärnan och då kan man drömma tokigt!
Hjärnan bearbetar på natten.

Man blir trött av att vara ledsen också!

Ta hand om Dig!