torsdag 18 juni 2009

Utmaning från Nenas blogg:

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Nej.

2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja.

3. Vad åt du senast? Marabou mjölkchoklad.

4. Har du fått någon komplimang idag? I så fall har jag inte uppmärksammat den.

5. Har du varit med i en rättegång? Ja, som åskådare.

6. Är du polare med grannarna? Inte polare precis men det händer att man snackar ibland, hälsar gör jag alltid

7. Vilka språk pratar din mamma? Svenska.

8. Vilka länder har du bott i? Sverige

9. Senaste piercingen? Har ingen.

10. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Idag när vi skulle lämna råttungarna till djuraffären

11. Gay? Nix.

12. Har du äggat någon? Nej.

13. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nej

14. Suger det här? Nej då skulle jag väl inte gjort det :-)

15. Har du varit på stranden? Inte idag men annars många gånger.

16. Har du haft en stalker? Nej, det är väl mer jag som beter mig så - ha ha ha (skämtar)

17. Minns du dina/din musiklärares namn? Nej

18. Hur bra är din syn? Väldigt dålig, men med glasögon ser jag bra på dagen. Mörkerseendet är inte alls bra ens med glasögon, inget att göra något åt

19. Har du varit på ett party? Ja, men inte idag

20. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Nej jag simmar inte så fort som det skulle behövas om det fanns hajar i närheten

21. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Det beror på vem av dem du avser. I ena fallet hade jag bett dig besöka psyket och i det andra fallet hade jag sagt "han är gift - låt honom vara!" ;-)

22. Har du varit utomlands? Ja i Norge, Danmark, Finland, USA, Grekland, Spanien, Tyskland och några till som jag passerat genom i bil

23. Har du sett din bästa vän naken? Förmodligen.

24. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Det vet jag inte, de flesta är romatiska

25. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Nu går jag inte längre i skolan, men jag tror nog att de hade blivit rätt chockad då på den tiden, numera vet min mamma om vilket jäkla humör jag kan ha - fast jag brukar inte hamna i slagsmål

26. Var är dina syskon just nu? Jag vet att en av dem är hemma hos sig själv för jag pratade nyss med honom men de andra tre vet jag inte var de är

27. Vad var den senaste drömmen som du minns? Något om pappa och begravningen

28. Vilken tid gick du upp imorse? Halv åtta

29. Vad ska du göra i helgen? Fira midsommar med mamma hos syster och systerdottern

30. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Jag hade bara tre sms....

31. När var du riktigt sjuk senast? När jag hade maginfluensa tidigare i år

32. Vem är den senaste kändisen du tog på? Vet inte när jag senast såg någon kändis och brukar inte satsa på att få ta på dem :-)

33. Vad finns i din bakficka? De är tomma

34. Har du färglinser? Nej inga linser alls

35. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Jag tror att jag sov

36. Vad är det första du gör på morgonen? Ger katterna mat.

37. Vad ska du göra efter det här? Titta på tv eller prata i telefon.

Någon som känner för att fördriva tiden lite så anta utmaningen och skriv en kommentar att du gjort det.

7 kommentarer:

-Nena- sa...

Kul att läsa :)

Ha en bra midsommar!

Kimmie sa...

Nena: Stalker - Ha Ha Ha!!

Kimmie sa...

Alltså nu gjorde jag det igen, jag läste Nenas kommentar och skrev som om mitt svar var till henna. Såklart är det till dig.

chaos sa...

Kul! Snor den här! :)

Ha en fin och härlig midsommar!

Kram!

chaos sa...

Nu så, har jag gjort färdigt utmaningen. :)

-Nena- sa...

Hmmm Kimmie då... nu avslöjade du ju mig ;)

Hossan sa...

Ha en skön midsommar ni med!