onsdag 2 september 2009

God onsdagsmorgon!

Vissa jobb man hittar är bara "sådär" - man söker för att man ska och att det är bättre med det jobbet än inget och i väntan på ett roligare/bättre......
Nu hittade jag ett som jag verkligen tror skulle passa mig. :-)

Jag är trött så det snurrar och lungorna/musklerna runt dem värker.

Ser ut att vara fint väder även om det syns på marken att det regnat nyligen.

Katterna höll på att störa sig klockan fem imorse och de gav sig inte förrän jag gått upp och gett dem mat.

Har läst ut Hypnotisören som jag lånade av Kimmie i lördags och börjat på en av de andra som hon lånade mig.

Ha en bra onsdag!

6 kommentarer:

Kimmie sa...

En bra Onsdag till dig också, du gillade visst också boken - det gick snabbt =)

Annica sa...

ja se katter de är som män..De ger sig inte förrän de fått sin vilja fram..Eller ?? *Skrattar*
Fast jag är nog som dina katter jag..O kvinna :-D

-Nena- sa...

Visst är det så, bättre ett jobb än inget men sen måste man trivas också, det är en viktig del
Jag hoppas att du får det jobb som passar dig.

Ha en fortsatt bra dag!

Hossan sa...

Kimmie: Ja, boken den var bra!

Annica: Aha så du är egentligen Catwoman!

Nena: Tack! Trivsel är nästan viktigast på ett jobb!

chaos sa...

Spännande med jobbet! :) Hoppas det blir ditt!

Ja, se katter! :) Här är det ungarna eller hunden...

Kram!

Hossan sa...

Chaos: Ja, har man barn eller djur är det alltid något som händer. :-)