söndag 27 september 2009

Söndag på soptippen

Mitt hem ser ut som rena soptippen. Det var längesedan det var så hääär rörigt och stökigt och SMUTSIGT! Usch, jag tror jag lägger mig på sängen tills jag ska åka och hälsa på mamma och sen kan jag blunda när jag kommer hem igen....!!!

Nåja, något lite har jag gjort och det krävs väl iofs inte SÅ stora insatser till att få det normalrörigt igen, men just nu orkar jag inte trots att jag stressar mig på röran (vilket sällan händer, det är det andra som gör åt mig för det mesta) ;-)
Men när man nästan ramlar för varje steg man ska ta DÅ är det hög tid att se till att det blir snitslad bana i lägenheten igen. (Fniss) Överdriven kanske en LITEN smula, men bara liiite.

Ha en skön söndag!

5 kommentarer:

Kimmie sa...

När det stör dig då är det nog illa =) hoppas du hinner slappa lite med en bok eller så innan det är dags för måndag och jobb igen.

Annica sa...

Men du har ju haft orsak till att det är extra rörigt hemma nu. Hantverkare mm
Bara nåt som man kan skylla på är ju skönt att ha menar jag :-)

-Nena- sa...

Så kan det bli ibland och det är ju inte konstigt att du inte har orken att ta tag i det just nu eftersom du jobbar.

Kimmie sa...

Om du tittar in sådär äckligt tidigt på en lördagsmorgon så ska vi hämta de bokade biljetterna 17,30. Jag tar bussen vid 17 är¨då i området vid 17,10-17,15 så hörs vi imorgon på dagen och bestämmer mer i detalj.

Hossan sa...

Kimmie: Det blir utmärkt! Vi ses då, förmodligen hörs vi innan :-)