lördag 3 oktober 2009

Lördag

Tvätt pågår.
Har en lätt förkylning.
Promenad i regnet med bror väntar (vill helst inte)
Fixa med papper som blivit liggande i veckan.
Hälsa på mamma
Gå på bio med Kimmie - DET ska bli kul!!!!

Katterna gillar också att det är helg, fem imorse låg de på var sin sida om mitt huvud och spann högljutt och förnöjt.

Förresten så var det en ung kille på jobb (säsongsanställd han med) som gav mig ett gott leende. Han frågade hur gammal jag var och när jag svarade 45 tappade han nästa hakan och sa - jag trodde du var 30..... Gissa om jag log resten av den dagen. He he he

Ha en bra helg!

4 kommentarer:

Kimmie sa...

Katterna gillar att ha dig hemma =)
Bion ska absolut bli kul.
Angående komplimangen så har du alltid sett ung ut - det fanns en tid när det inte var en fördel, men nu är det helt klart det. Bara att suga åt sig.

Annica sa...

Åhhh gullepojken sån fin kommentar. Skulle även jag blivit glad över höra det.
Sådana fina kommentarer vill man gärna höra ofta och mycket

-Nena- sa...

Hoppas du och Kimmie haft det riktigt bra på bion och att ni inte blev för blöta om fötterna.

Gullig kille och jag förstår att du log :)

Turtlan sa...

Ja en sån komplimang säger man inte nej till!
Mera sånt rättade sagt ;-))

Hoppas förkylningen blir lindrig!

Turtlan