söndag 11 oktober 2009

Lördagens aktiviteter

Var och handlade till min mamma och sen åkte jag dit. På helgen tar det lite längre tid.
Stannade rätt länge och mamma var så glad för att jag kom.

Blev bjuden på bio av min lillasyster som fått biljetter från marabou. Vi såg Julie & Julia. Behållningen med filmen var Meryl Streep hon gör sina roller så bra.

Bet av en tand till igår, nu är det minst sju av mina tänder som är trasiga eller har hål. Suck!
Stoppar tandpasta i hålen och hoppas att det ska regna pengar någon dag.

Just nu känns det som om jag sprungit in i en vägg. Får nog lyssna på kroppen nu och ta det lugnt och försöka hålla mig hemma. Fast jag måste posta några brev.......

Ha en skön söndag!

4 kommentarer:

Kimmie sa...

Jäkla tänder att hålla på och bråka med dig! Kul att ni var på bio - den filmen vill jag också se så småningom.

-Nena- sa...

Lyssna på kroppen, lätt att säga mindre lätt att följa men jag hoppas att det lugnar ner sig fr dig lite så du får chans att vila och bara vara.

Kul med bio, den skulle jag också vilja se.

Annica sa...

Oj säger jag bara o bilälendet som du skrev tidigare. Tur att ni klarade livhanken när ni måste knuffa den i mörkret och inget funkade.
Tänderna ja du...det är en guldgruva för våra tandläkare det. Går man dit i tron på att man har hela tänder så nej nej de hittar alltid nåt att borra och tjafsa med så de får in kulor till lönen.

Turtlan sa...

Här finns också en tand som börjat spöka....
Ingen värk men lite åt det hållet...moler mera.
En rotfylld tand så lite knepigt.... blir nog till att ringa snart ( tänker dyrt dyrt jag med... )

Dessa gaddar!