söndag 25 oktober 2009

En lista från Nenas blogg

1. VAD HETER DU?
- Hossan, ja det är i alla fall mitt alias här, mina föräldrar var inte så taskiga att de gav mig det

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
-Svart/vita sommarbyxor i tunnt bomull

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
- Fläkten i datorn

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
- Men det var så längesedan, ska jag komma ihåg det nu?

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
- Hoppas att det inte var det sista men det senaste jag åt var marabou mjölkchoklad.

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
- Dimmigt och småregnigt

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
- Heter det sista? Förlåt att jag märker ord! Den senaste jag talade med i telefon var min lillasyster.

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
- Ögonen

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
- Hon skickade inte det till mig men jag kopierade detta från Nenas blogg och utan att känna henne irl så måste jag säga att jag gillar henne väldigt mycket!

10. HUR MÅR DU IDAG?
- Som de flesta andra dagar........

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
- Förr var det cocacola men sen jag slutade dricka läsk så är det väl mineralvatten ev med funlightsaft i

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
- Favorit och favorit, en irish coffee hade varit gott just nu

13. FAVORITSPORT?
- Sport är något man möjligen tittar på inget man utövar själv

14. HÅRFÄRG?
- Färgat - just nu i någon brun nyans - annars är jag väl gråhårig skulle jag tro :-S

15. ÖGONFÄRG?
- Enligt passet är de melerade (?)

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
- Båda har sin tjusning

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Bror 57, Bror 49, Syster 47, Syster 43

18. FAVORITMÅNAD?
- En då det händer något kul

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
- Oj, mitt närminne är visst inte så bra!

20.TUR NUMMER?
Finns sådana? 4 och 7 brukar jag säga inte för om jag vet om de gett mig speciellt mycket tur, men jag tycker om de siffrorna (Ähum?!)

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
- Fredag

22.FAVORITHOBBY?
- Läsa

23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
- Ingen aning, skulle inte tro det, men har inte haft lust att bjuda ut någon inte bjuda ut mig själv heller (Ha ha ha ha)

24. FAVORITLÅT(ar)?
- Har ingen särskild, lyssnar inte så mycket på musik. Fast där är en av Elvis låtar, Äsch, jag kan inte stava till det engelska namnet - fast det borde bli något typ "misstänksamt sinne" på svenska.

25. SOMMAR ELLER VINTER?
- Jag tycker om alla årstider men sommaren är nog lite skönare än de andra.

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
-Kramar

32. HUR BOR DU?
- I en bostadsrätt med tvårum och inglasad balkong

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
- Helst kriminalriomaner och deckare. Jag gillar att läsa så även annat går bra. Just nu läser jag en bok om slavar

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
- Det står enter på den och så är det en gubbe med låååång näsa

35. FAVORITSPEL?
- Det finns många roliga på king.com

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
-Nej, men jag kan få upp överläppen till näsan :-)

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
- Va? Hur menar ni nu?

38. ÄR DU ROMANTISK
- Sällan, vem har jag att vara romantisk med?

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
- Säkerligen lyckligare än många andra på vårt jordklot

40. VAD SKA DU GÖRA IMORGON
- Jobba och ev få tag i en blomma efter jobb

41. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
- 10,19

1 kommentar:

-Nena- sa...

Kul att du gjorde den (och den andra).
Snälla ord jag fick också *glad*