måndag 19 oktober 2009

Mycket underligheter i hjärnan

Mest nattetid. För några nätter sedan drömde jag att jag var polsk judinna under andra världskriget och att jag försökte fly med ett spädbarn i famnen, detta var i slutet av drömmen som varit hur lång och skrämmande som helst. Men tillbaka till det jag skulle berätta, alltså när jag försöker fly och nästan nått fram till skogen så vänder jag mig om och ser att det står en hel rad med tyskar en bra bit bort och de har gevären skjutklara, då vänder jag mig om igen samtidigt som jag tänker att jag kan inte dö för det är jag som har huvudrollen. Då känner jag hur kulorna går igenom ryggen och även igenom barnet i min famn som genast dör. Själv stapplar jag vidare med ett hårt tag om babyn medan jag känner hur kulorna fortsätter att komma och genomborrar min kropp - jag faller och tänker igen att så kan det inte sluta....

5 kommentarer:

Kimmie sa...

Nä, så kan det verkligen inte sluta!

Annica sa...

Men shit.Vilka drömmar du har. Jag skulle vakna kallsvettig och hjärtklappning av sådan dröm.
Eftersom du hade huvudrollen så kan det absolut inte sluta så där.

-Nena- sa...

Men hu nej så kan det absolut inte sluta!

Anonym sa...

Hej!

Vill bara tala om att jag har bytt namn på min blogg pga säkerhetsrisk...Ny adress är www.angelsheart.blogspot.com.

Kram!

/Angelsheart (magicgirl)

Anonym sa...

Sorry: Korrektadress: www.angelsheartirl.blogspot.com!