lördag 12 september 2009

Ny knäpp dröm

Inatt drömde jag att jag förälskat mig i en präst. Det visade sig att han inte var präst utan skådespelare som ville se om han lyckades "lura" folk...

Så fort vi var utom synhåll för folk så pussades och kelades det. Han var vannisingt snygg och enormt charmig och gullig, jag fattade inte varför han brydde sig om mig.

Plötsligt så var där en tjej som stod en bit ifrån och vi säger samtidigt att vi känner henne. Han säger att hon är hans granne (hon bor långt ut på landet med man och tre barn, i Skånska tassemarkerna) Jag säger att då känner han även A och barnen? Nej säger han då, vilket jag tycker är väldigt märkligt när de bor grannar. Så då undrar jag hur han kan känna henne men inte de andra. Sex, svarar han och plötsligt känns han inte alls lika charmig och underbar....

Sen vaknar jag av att telefonen ringer.

Nu ska jag sätta mig och skriva mail till Handläggaren, posta brev till a-kassan och lite annat smått och gott.

3 kommentarer:

Kimmie sa...

Du kan då röra till det när du sover =)

-Nena- sa...

Oj oj vilken soppa.
Förstår att det inte var så charmig och tur att telefonen väckte dig *fniss*

Annica sa...

haha sorry men detta var en rejäl såpa i dina drömmars värd