onsdag 4 augusti 2010

Mjölksyra

Eftersom det inte hittas något fel på mig och jag ändå inte mår bra och har väldigt ont så har jag kommit på en sak! Jag har nog konstant produktion av mjölksyra i alla kroppens muskler!!! Undrar om det gjorts någon forskning på det om människor som spänner sig jämt och är överviktiga kan utveckla kronisk värk pga all mjölksyra. Nåja, inget fel på min fantasi i alla fall.

Har varit hos storasyter idag, gratulerat svågern och tittat på deras familjeutökning = en liten hundvalp! Helt bedårande söt är hon!!!!

Nu sitter jag här vid min dator, med kramp i en nackmuskel och benens kompressionsbandage befinner sig runt anklarna och inte som sig bör från knä och neråt. Den ena katten ligger på soffan på min kofta och den andra ligger på golvet i/på mina jeans som jag kastade av mig (på golvet) när jag kom hem.

Störtregn som sätter igång billarm och därpå åska med blixtrar och dunder. Önskar att jag kunde gå ut och ställa mig på gården i detta ösregn, men det går ju inte då blir bandagen blöta..... fniss

Kanske ska jag stänga datorn nu och lägga mig att läsa istället....?

1 kommentar:

Kimmie sa...

Många underliga funderingar blir det =). Hoppas du har sovit gott.