fredag 7 augusti 2009

Bra och dåligt

Idag har jag haft äckligt ont. Ja i ett par dagar faktiskt. Min kropp gillar inte väderomställingarna tror jag.

Varmt är det också och det är klart trevligare än allt regn. Men att bara stå rakt upp och ner och känna hur svetten rinner från håret och längs ryggraden är inte alls särskilt trevligt.

Var med min storasyster och hälsade på mamma på det nya boendet idag. Storasyster har inte varit där så hon behövde vägvisning.

Ringde till mamma nu på kvällen och då sa hon att de hade haft en riktigt rolig kväll och många skratt vid matbordet. Härligt att höra!!!

4 kommentarer:

-Nena- sa...

Skönt att läsa att din mamma haft det trevligt.

Jobbigt att du har så ont. Det är verkligen inget kul alls att ha det.

Annica sa...

Men vad kul att hon trivs för det tror jag alla mår bra av i slutändan.
Jobbigt o ha ont hur man än vänder o vrider sig. Och för att inte tala om värmen på det..

Kimmie sa...

Vad härligt att höra att hon fick en trevlig kväll - det kan kanske förändra inställningen från att hon vill hem om hon hittar lite trevliga människor att prata med.

chaos sa...

Vad skönt att din mamma verkar trivas! Trist bara att du har så långt att åka. :(

Trist och jobbigt också med värken! Lider med dig! Det måste vara jättejobbigt att ha så där ont. Jag önskar verkligen att du kunde få bra hjälp från en bra läkare, så du slapp värken!

Tack, gulliga du för din kommentar i min blogg angående min skitdag! Det värmde!
Sköt om dig!
Kram!