torsdag 13 augusti 2009

Hur ont kan man ha?

Vilken fruktansvärd natt med hemsk värk - vad är det som händer???!!!!
Jag har inte gjort något speciellt, ja, jag plockade ur städskåpet, men det kan väl knappast bero på det?!

Förutom värken i ryggen som blivit värre så kändes det som någon slagit mig med en hammare på fingrarna (jo jag vet hur det känns för jag brukar missa spiken och träffa fingrarna).

Istället för att berätta om alla ställen på kroppen som gjorde hemskt, hemskt ont och som hindrade mig att komma till ro så kan jag berätta att jag hade inte ont i armbågarna, inte heller i hälarna eller i hakan - så visst det kunde varit värre :-)

Nu är jag uppe, det sitter någon och spikar på vänstra sidan i mitt huvud, han/hon/den/det får gärna sluta snarast.

5 kommentarer:

chaos sa...

Men usch vad jobbigt och hemskt det låter! :( Önskar så att du fick träffa en bra läkare, som på allvar tar itu med din värk! Så där ont ska ingen behöva ha! Lider med dig, och tänker på dig!

Stor varm kram!

Kimmie sa...

Usch så irriterande och jobbigt, tur i varje fall hälarna, armbågarna och hakan är ok =)

-Nena- sa...

Vad säger läkarna om din värk? Säger de något eller de vet inte?
Låter verkligen inget vidare... eller ja jag vet ju att det ÄR inget vidare.

Ska nog också börja med det, som du, att tala om var jag INTE har ont, känns lättare vissa dagar.

Kram och jag hoppas det lättar och försvinner fort (helst redan)

Angelsheart sa...

Stackare! Lider med dig!!

Annica sa...

Du Hossan, ge sjuttsingen i städskåpet... Kroppen trodde du skulle städa och lade in en rejäl protest :-)
ja det brukar vara lättare att säga var man inte har ont det är så sant det.