onsdag 12 augusti 2009

Väsen i veckor

De ska dra in nya vattenledningar i lägenheterna och de har börjat i vår trappa den här veckan. Borrat hål i golv/tak ute i trapphuset. När jag kom hem idag låg det en lapp om att de skulle in i min lägenhet på måndag och att jag då skulle ha tömt skåpet i hallen.... Se ritning stod det ( ett bifogat papper) Jag tittade på den skalenliga ritningen (ha ha ha) och blev inte klok på om det var hallen eller skåpet som skulle tömmas, de ritat. Var det skåpet på "ritningen" så är det överdelen som ska tömmas - var det hallen med skåpet inritat så skulle hela skåpet tömmas. För säkerhets skull tänker jag ta ut allt. Har redan tömt ut i badrummet och under vasken i köket.

Dess förinnan höll jag på med att plocka ut saker från garderoben (inget som har med ledningarna att göra) så nu finns det mesta i storarummet men det ser relativt hyfsat ut i övrigt - enligt mig då alltså. Asgarv!

1 kommentar:

Kimmie sa...

Åh, jag blir nojjig bara jag tänker på röran =)