torsdag 24 juni 2010

Det var en gång en fot

Alltså... mitt vänstra ben är definitivt inte sig likt.
För att inte tala om vänsterfoten. Förrutom att jag har en stor blåsa under varje fot i fotvalvet så har vänstra foten svullnat upp något rent kopiöst. Var ute en stund innan idag och tog av mig sandalerna för att det gjorde så ont att ha dem på med tanke på blåsorna. När jag sen skulle ta på dem igen (ett bra tag senare) gick inte vänsterfoten att få in i sandalen.... Knappt halvvägs in med foten, och hur skönt är de att gå med hälen utanför? Men så fick det bli. Dessutom så hade den antagit en gulaktig färg och kvar fanns bara känsel i tårna och när jag rör på dem känns det som i leken "tusen nålar".

Jaha och det var väl ett intressant blogginlägg........
Men jag kan faktiskt inte komma på något av värde att skriva om, åter till fb

Hej så länge!

2 kommentarer:

-Nena- sa...

Låter verkligen inget vidare.
Hur är det med foten idag?
Hoppas det är bättre (helst helt bra) annars kanske en doktor skulle ta en titt på den.

Det är jobbigt när fötterna inte är som de ska, man är ju så beroende av dem.

Kimmie sa...

Jävla kropp som inte vill fungera som den ska!