onsdag 30 juni 2010

Trött, uppgiven, ledsen

USCH vad trött jag blir på människor som hela tiden måste säga SINA åsikter och synpunkter på ALLT. Och sen vidhålla att det finns absolut inga andra sätt att se på saken och att det alltid är de som har rätt - inte att båda sidor har sina för- och nackdelar (osv) ooooooooooooonääääääää!!!

Att man trampar på andra och gör dem ledsna har inte heller någon som helst betydelse för man måste väl få säga sin åsikt eller hur???

Jag bara undrar hur det skulle gå om jag satte igång på samma sätt och gav luft till alla mina åsikter om vad de gör och inte gör....???!!!

Vill inte vara så elak - för ord som är sagda kan inte tas tillbaka - även om man säger förlåt, så finns orden tyvärr ändå kvar.
(och för den delen så säger de inte ens förlåt - för DE har inte gjort något fel - det är det ju jag som gör - HELA TIDEN och med ALLT!)

1 kommentar:

Kimmie sa...

Usch! Jobbigt. Ibland är det inte någon direkt njutning av vara den större människan - ibland vill man bara bita ifrån.