onsdag 16 juni 2010

Ryktet säger att....

...det är sommar idag.

Jag har inte varit utanför lägenheten alls idag. Har varit sannslöst, vannsinnigt trött. Alltså något helt sjukt trött! Kunde knappt öppna ögonen när klockan ringde, skulle gå upp och plocka undan i badrummet och hallen för det skulle göras kontroll och vidare besiktning av badrummet. Personen skulle komma någon gång mellan 8-12. När klockan var nio kunde jag inte hålla ögonen öppna längre, la mig på sängen och somnade i samma ögonblick som huvudet hamnade på kudden (jag som har så svårt för att somna) vaknade när det ringde på dörren, for upp och öppnade. Besiktningen tog inte så lång tid och ja, det är fukt i badrummet. Vad som händer nu vet jag inte? Föreningen skulle höra av sig sa han.
Knappt hann han ut genom dörren förrän jag sov igen. Vaknade av att telefonen ringde, min lillasyster som undrade om jag var i stan. Näää, jag sover sa jag och samtalet avslutades. Gick ut i köket och drack, startade dator och efter en kvart kunde jag inte sitta rakt upp. La mig och somnade sov till halv fyra kollade i datorn, la mig igen och SOMNADE! Telefonen ringde, jag pratade en stund med vederbörande och sen sov jag igen. Nu har jag varit uppe en stund med det känns som om det var dags att sova för natten nu....
Men det är inget FEL på mig!

1 kommentar:

Kimmie sa...

Det är Facebooksjukan, kroppen har reagerat som efter en resa i flera tidszoner eftersom du suttit uppe för sent vid facebook =)
Sov ikapp dig, imorgon ska vi ha trevligt =)