måndag 7 juni 2010

Livet rullar eller rusar

Seg start idag även om jag var uppe tidigt så la jag mig sent igårkväll (snarare mycket tidigt imorse) Sen fastnade jag i datorn, lite bankärende, jobbsök och mailande. Därpå ringde telefonen och så snackade jag en lång stund. Tittade på klockan och avslutade genast samtalet, kastade på mig kläder och skyndade till bussen som inte kom....

Först AF, handla till mamma på ett par olika ställen, käka en korv som fick bli både frukost och lunch, sen till min syster käka titta på en film tillsammans och avslutningsvis till mamma där vi satt och gapskrattade på hennes rum åt en massa dumheter precis som förr.

Tillbaka till busshållplatsen och färd hem med ett byte, kolla posten och åter här vid dator innan det blir dags för sängen om några timmar.

Imorgon blir det en runda på sjukhuset, mammografi och hämtning av något på lab.

Hej svejs från mig

1 kommentar:

Kimmie sa...

Oj vad du rusar runt! Glöm inte att sova lite ibland också =)