fredag 11 juni 2010

Sveriges friskaste fetto

Alla blodprover är bra och alla ämne som ska finnas finns, det som inte ska finnas finns inte. Skelettet har inga förslitningar eller skador "What so ever".
All form av reumatism är utesluten enl Reumatologs koll på proverna som taqits.
Tjoho vad bra jag mår - nu ska jag anmäla mig till något Maratonlopp.........!!!!

Fast det är märkligt att jag har så in i ........ ont???

Jag VET jag måste vara INBILLNINGSJUK!!!!

Mitt i allt mitt ironiserande - "min" läkare gör verkligen ALLT och han är fantastisk och han TROR på mig men är bekymrad över hur han ska kunna hjälpa.

3 kommentarer:

-Nena- sa...

Vad skönt att alla prover var bra och att du har en läkare som tror på dig.
Har han tryckt på fibropunkterna?
Känner igen det där med att tro att man är inbillningssjuk... var samma för mig innan jag fick min "dom"...

Hossan sa...

Nja, min doktor är inte Reumatolog, men han har pratat med dem och enligt dem har jag ingen reumatism.
Vilket en annan Reumatolog sagt att jag har, bara oklart vilken.
Det jag vet är att jag har ont, och kan jag få hjälp med det så får de kalla det vad de vill.
Är så in i bombens trött på att alltid ha ont (ja DU vet hur det är)
Kram

Kimmie sa...

Det är ju skönt att alla prover är bra men frustrerande när de inte kan hitta något att "fixa".