måndag 18 januari 2010

Sams?

Min bror ringde. Kunde inte låta bli att svara eftersom jag visste att han skulle hjälpa mamma med en sak idag och att de behövde ett papper som jag har här.

Han började med att säga att han skulle köra mamma och så frågade han om jag ville följa med så att vi kunde reda ut "osämjan". Låter som en bra idé, svarade jag.

När jag kom ner så räckte han fram handen och sen sa han att jag fick ha en kram med (han är inte kramtypen). Då sa jag att jag bad om ursäkt för att jag lagt luren i örat på honom. Sen sa han att nu stryker vi ett streck över det här. Men att han ville prata med mig sen....

Jaha ja. Kan det tänkas handla om mammas ev kommande pengar tro??

Nåja, det är bättre så här även om jag inte känner för att springa ner dörren hos honom (fast det har jag aldrig gjort) :-)

3 kommentarer:

Kimmie sa...

Vi får hoppas han kan hålla sig till att vara lugn och snäll ett tag nu.

-Nena- sa...

Visst är det skönare att man inte är osams och jag hoppas att det inte blir för mycket strul igen.

chaos sa...

Även om ni kanske inte är allra bästa vänner, du och din bror, så är det ju ändå skönt att slippa bråka. :)

Sköt om dig!

Kram!