söndag 24 januari 2010

Som en tonåring

Var hos Kimmie igår. Vi åt räkbomb och drack "nyårschampagnen" (varje gång jag sa champagne, sa Kimmie mousserande vin). Jag blev riktigt fnittrig och kände mig en aning berusad när jag åkte hem. Stängde igen jackan så att halva huvudet var innanför kragen ifall jag skulle lukta lite ;-) -

Riktigt, riktigt trevlig, skön och avkopplande kväll!

Fnissade åt det mesta igår. Var inne och handlade kattmat på Ica innan jag gick till Kimmie och när jag står i kassan tipsade kassörskan om att de hade utförsäljning av en annan kattmat med kort datum. Så när vi ätit och tittat på tv så går jag in på Ica igen, en kvart före stängning för att kolla om de hade något kvar. Jodå, så det blev sex lådor till. När jag sen åkte hem och var en smulade berusad så undrar jag om någon funderade på var jag varit och blivit lullig samtidigt som jag handlat två kassar kattmat.... :-D

4 kommentarer:

Kimmie sa...

Kan se synen, när du gömmer ansiktet och drar omkring på en massa kattmat! Crazy catlady =)

Annica sa...

Kattmat får man aldrig för lite av :-)
Låter som en härlig avslappnad kväll.

-Nena- sa...

Låter ju som en toppenkväll =)

Angelsheart sa...

Ha, ha, fick en vision av kattmatshandlanet på nattkröken :-) Sen spelar det ingen roll VAD som bubblar i glaset, bubblor är alltid gott!