onsdag 20 januari 2010

Vimsig

Jag är så vimsig, jag vet inte vad det är för dagar, tror att alla dagar är söndag.
Det snurrar i huvudet och emellanåt känns det som om marken försvinner under fötterna när jag går - läskigt! Orkar inte göra den enklaste sak utan lägger bara allt åt sidan i högen "gör imorgon" (eller annan dag).

Måste skicka in mammas bostadstilläggsansökan. Men suck, de vill ha en förfärlig massa kopior på en massa olika saker. Tror att jag har fått fram allt, men nu ska blanketten fyllas i och kopiorna bifogas - just nu ligger de i GI-högen.

Tre gånger har jag flyttat fram min tvätt-tid till annan dag. Idag skulle jag tvätta men jag ORKADE inte, så nu har jag flyttat fram den IGEN. Snart har jag inget att ta på mig. :-S

Har varit hos mamma och tillsammans tittade vi på "Vem vet mest".

4 kommentarer:

Kimmie sa...

Imorgon är en annan dag - sjöng de inte så en gång =)

Turtlan sa...

GI högen....?

Gör Inte högen....?

Natti!

Hossan sa...

Kimmie: Fniss, jo så hette den passande nog.

Turtlan: Ja, gör imorgon eller gör inte, blir nästan samma sak :-)

-Nena- sa...

Jobbigt när det blir så och jag hoppas att det snabbt blir bättre igen.