fredag 18 december 2009

Atschjo, Atschjo, Atschjo, Prostit

Och hon nös och hon frös....

Jag det är väl hälsotillståndet just nu. Känns som om ansiktet skulle sprängas med start vid näsroten.

Har girerat räkningar åt min mamma och min lillasyster. Själv får jag inte pengar förrän den 23:e :-( Har en del julklappar kvar så det blir till att flå runt dagen före jul - hatar sån stress och TRÄNGSELN överallt, på bussar, gator, torg, affärer.

Jösses vad jag låter negativ!!!!
Smile honey - det är snart JUL!!!

6 kommentarer:

-Nena- sa...

Här var det en annan färg idag :)

Inget kul hälsotillstånd du befinner dig i och jag hoppas att du snabbt tar dig ur det.

Stess och trängsel är jag också gärna utan men ibland blir det bara så i alla fall.

Ha en skön helg. Krya på dig!
Kram till dig.

Annica sa...

Även här skulle jag få pengar först den 23 men tur hade jag och de kom en aning tidigare. Fast trots man fick pengar tidigare så orkar man inte till stan o köpa klappar ändå utan man står där i trängseln o svettas o svär varför man ännu ett år väntade in i det sista.
Krya på dig nu så gott det nu går.

Kimmie sa...

Hoppas du kryar på dig snabbt, du måste vara frisk redan till den 22 för då ska ju vi fira jul tillsammans =)

Hossan sa...

Nena: Ja, men jag ändrade tillbaka, tyckte att den blev svårläst...?
Skön helg och krya på dig du med!
Kram

Annica: Tack!
Ja, jag hoppas fortfarande i mitt innersta att pengarna kanske kommer på måndag eller tisdag istället för på onsdag. Urjobbigt med trängseln!

Kimmie: Jag gör mitt bästa men min kropp underlättar inte för mig eftersom den vägrar att sova....

Angelsheart sa...

Krya på dig din stackare! Låter inte som ett drömscenario direkt, vare sig hälsotillståndet eller de påtvingade julklappsinköpen i trängsel och stress- usch och fy, gillar inte det heller- och jag har MÅNGA julklappar kvar att inhandla!

chaos sa...

Krya på dig!

Gillar inte heller att trängas och stressa, men idag har jag i alla fall inhandlat några julklappar.

Sköt om dig!
Kram!