tisdag 22 december 2009

En dag tidigare

JA! Jag fick lönen idag istället för imorgon!

Det är en hel del som ska ske idag innan jag kan koppla av och njuta av julfirande hemma hos Kimmie.

Ska börja med att slå in julklapparna - hoppas att julklappspappret räcker :-)
Har inte tänkt på att jag skulle handla det, och hade två rullar kvar från förra året.
Så Kimmie du får GAMMALT julklappspapper - usch på mig!!! (slemgubbe)

Jag känner mig gladare än på länge!
(Men lite rädd att energin ska ta slut för fort pga att förkylningen trots allt sitter kvar)

Ha en härlig dag!

7 kommentarer:

-Nena- sa...

Vad skönt att pengarna kom idag istället för i morgon. Mina ska också komma i morgon...kanske finns de redan där (måste kolla)

Inte får Kimmie gammalt papper, antikt heter det och det är väldigt fint *s*

Skönt att läsa att du är gladare och jag hoppas verkligen att den där förkylningen inte klubbar dig.


Ha det bäst!

Annica sa...

Härligt med färska pengar på kontot...Duuu det är tanken som räknas och inte omslagspappret :-)
Slemgubbe :-)
Tror Kimmie blir lika glad fast du slår in klappen i en IKEAkasse.

Angelsheart sa...

Åh vad kul att höra att du är på bra humör! Njut av det och hoppas det håller i sig! Kimmie blir nog glad för julklapp, oavsett dateringen på julklappspappret :-)

En riktigt God Jul önskar jag dig!

Kimmie sa...

Pappert är väl inte så himla viktigt egentligen =) men jag kan berätta att dina paketer minsann är inslagna i helt nytt papper (fniss). Skönt att pengarna kom in lite tidigt - problemet är bara att då tar de slut lite innan också. Jag får lön imorgon =)

chaos sa...

Härligt när pengarna för en gångs skull kommer tidigare än man räknat med! :D

Ha en riktigt fin och skön jul!

Kram!

-Nena- sa...

Tittar förbi för att önska dig en riktigt fin jul!

Turtlan sa...

En GOD JUL från mig till Dig!

( å Du.... jag brukar ofta köpa julpapper när de rear ut efter jul så mina klappar har oftast "gammalt" julpapper, smart va *L*)

Turtlan