söndag 13 december 2009

Telefonväckning

Vaknade av att telefonen ringde - bror som frågade om vi skulle ta en promenad innan han skulle börja jobba. Så jag for upp och på med kläderna.
Jag hade visserligen varit vaken ett antal gånger innan men lagt mig igen.
Det är härligt väder, solen skiner och luften är kall och syrerik.

Behöver handla kattsand, men det är ju så tungt att ta på bussen :-(
Sen behövs det även kattmatspåfyllning...

Ska väl hälsa på mamma idag med, hon var sugen på blåmögelost och salta kex.

Sen måste jag kolla igenom vad jag har handlat i julklappsväg och till vem och vad som är kvar.

Ha en härlig dag!

4 kommentarer:

chaos sa...

Vad skönt det låter med fint och soligt väder! Här är det bara grått och trist, och den lilla snön som kom igår har redan smält bort. :(

Vad gott det låter med mögelost och salta kex! Nu blev jag också sugen! :o)

Hoppas du också får en riktigt härlig dag!

Kram!

-Nena- sa...

En uppfriskande promenad på morgonen kan vara skönt.

Ha en skön lucia och tredje advent.

Annica sa...

Köper träpellets till mina katter till kattsand. Funkar riktigt bra och luktar betydligt långsammare från katturinen.
Här är vädret REGN *suck*
Salta kex o blåmögelost eller andra smakrika ostar *MUMS*

Kimmie sa...

Har du lussat för din mamma nu då =)