fredag 25 december 2009

God fortsättning på julen!

Vi hade en trevlig och avslappnad julafton.
Hjortronglögg (ingen höjdare, men ok) och lite tilltugg till Kalle Anka.
Jultallrik som var proppfull med godheter, kunde inte äta upp allt.
Ris ala Malta med saftsås slank trots allt ner utan problem.
Efter det julklappsutdelning med många glada överraskningar för alla i paketen.
En stund senare blev det gottebord - jag tycker att det hemlagade godiset är bäst.
Till godiset spelade vi även julklapps-spelet. Precis när vi var klara med det ringer telefonen och de som skulle skjutsa mamma tillbaka till boendet skulle komma och hämta henne.
Alla nöjda och glada. Jag stannade en stund till och tittade på när systerdottern spelade ett av de nya spelen på sin Xbox360.

Idag har jag SOVIT!!! La mig vid tolv men vaknade någon gång vid tre och efter en liten runda uppe så la jag mig och sov till sju, upp, la mig, sov till nio, upp, la mig igen, sov till ELVA, fortfarande trött, la mig igen efter att ha varit upp och ätit lite och sov till ett. Jag TROR att jag var trött....

Ha en god fortsättning på julen!

1 kommentar:

-Nena- sa...

Ser ut som om du haft en bra julafton.

Det var en del sömn det ja men det behövdes antagligen.

Tack detsamma till dig!