måndag 27 juli 2009

Blir det av denna gång?

Ny vårdplanering inbokad till imorgon. Återstår att se om det nu verkligen blir av denna gång.

Imorgonkväll var tanken att jag skulle följa med en kompis på Jägersro, men hon har inte hört av sig och jag känner inte för att ringa själv eftersom jag är trött och inte har lust att gå. Vi "bestämde" detta för över tre veckor sedan, men spikade inget, så det ligger väl öppet?

På onsdagen ska jag och Kimmie (och några till) till L och titta på hennes nya hus.

Torsdag sjukgymnast som jag funderar på att avboka....

4 kommentarer:

Kimmie sa...

Hoppas det blir av idag så ni får veta vad som är på gång.
Vi ses på onsdag =)

chaos sa...

Säger som Kimmmie, hoppas det blir av nu. Det känns ju alltid lite bättre att veta vad som ska hända.

Tänker på dig!
Kram!

-Nena- sa...

Jag hoppas att det blev av denna gången och att det gick bra.

Hoppas ni har/har haft det trevligt i kväll.

Annica sa...

Hur gick vårdplaneringen?
Hoppeligen till det bästa för alla partner