måndag 6 juli 2009

Det händer mest när jag sover =)

Snacka om vad jag kan drömma!

Jag är med om både trevliga och hemska saker nattetid - i mina drömmar.

Här är utdrag ur ett antal av de senaste drömmarna:
- Åker värdetransport genom ett eldhärjat Rosengård
- Springer på någon som steker kaniner levande
- Jag hugger benen av en asiatisk kock (stort bråk med knivar föregår denna händelse), puttar honom sedan i havet och kvar på däck står hans fötter
- Blir djupt förälskad i en man som besvarar mina känslor
- Jag läser en bok om Rasmus Nalle som heter "Fråga Kurt"
- Flyr från en eld som sprider sig med vindens hastighet, springer plötsligt på en snöig och hal gata och undrar hur det kan brinna längs marken när den är frusen
- Blir urförbannad på en p-vakt och tar tag om hennes överarmar och trycker upp henne i skylten som visar att parkering är tillåten (jag har aldrig fått p-bot)
- Har fantastiskt sex
- Hemsk olycka har inträffat jag ska ringa och larma, hur jag än slår så kommer jag fel eller inte fram eller så fungerar inte telefonen
- Är på väg hem ensam en sen kväll, går via Möllan där de har gruppsex mitt på torget, försöker ta en annan väg men då är det bilar som kör mot mig och jag bestämmer mig för att det är bättre att jag flyger och så pressar jag händerna neråt ut med sidorna och lyfter och flyger över stan som så där ovanifrån ser helt lugn och säker ut.

Ja som sagt, det var bara en liten, liten del.
Och det mesta får jag väl säga att jag är tacksam över att slippa uppleva i vaket tillstånd! (Hade helst sluppit drömma om det med)

Ha en go' måndag

4 kommentarer:

Annica sa...

Tänkte väl först när du skrev citerar dig:
Och det mesta får jag väl säga att jag är tacksam över att slippa uppleva i vaket tillstånd!

Tänkte först men va fasen fantastisk sex är ju inte helt fel men läste igen den citerade raden och insåg nog att det inte inkluderar det du inte vill vara med om..Tror jag :-)

Hossan sa...

Ha ha ha! Precis! DET hade mer än gärna fått tillhöra "vardagen"

-Nena- sa...

Oj oj vilka drömmar och jag förstår att du inte vill uppleva dem i vaket tillstånd, ja eller någon skulle man ju inte säga nej till ;)

Har också perioder då jag drömmer de mest konstigaste drömmarna och som man inte kan fatta hur det ens kan bli så.

Kimmie sa...

Jösses vad det händer mycket i skallen på dig när du sover - blir det någon vila alls? =)