fredag 17 juli 2009

Fredag

Oj, idag är jag visst extra trött. Vaknade när katterna ville ha mat vid halv sex, la mig igen och vaknade halv åtta, somnade om, vaknade halv nio, somnade igen, vaknade av att telefonen ringde klockan var då tio... Pallrade mig upp men känner det som om jag la mig ner igen skulle jag somna omgående. :-S

Mamma har fått bakterier i blodet (stafylokocker) behandlas med stark antibiotika och jag tycker nog att hon verkar lite mer med nu. De ska har vårdplanering på måndag så de tänker visst skriva ut henne från sjukhuset redan.

3 kommentarer:

Kimmie sa...

Skönt att antibiotikan gör nytta, men jag hoppas att hon inte skickas hem utan kommer tillbaka till korttidsboendet.

-Nena- sa...

Har läst tillbaka och önskar att det fanns något man kunde skriva som kunde hjälpa dig.

Skönt att antibiotikan gör nytta och jag hoppas att din mamma blir bättre fort men att de inte skicka hem henne precis som Kimmie skriver.

Många kramar till dig Hossan.

Hossan sa...

Kimmie: Ja det är skönt att se att hon blir bättre

Nena: Tack, det hjälper gott med kommentarer och kramar! :-)