måndag 20 juli 2009

Inställd

De ringde nyss och meddelade att vårdplaneringen är inställd, de ska göra ytterligare ett ultraljud på hjärtat ett lite mer djupgående eller vad de nu sa. De vill vara säkra på att bakterierna inte växer i hjärtat.

Min mobiltelefon har ringt hur många gånger som helst och nu senast hade jag samtal på den vanliga telefonen. Blir otroligt stressad (ont i magen är fruktansvärt lättstressad för tillfället) när de inte visas vilket nummer det är (hemliga eller från telefonväxlar, sjukhus och liknande) VEM var det som sökte mig?

Kan inte precis ringa runt och fråga om det var sjukhuset, arbetsförmedlingen eller någon arbetsgivare som sökt mig..... De ringer förmodligen igen.

De senaste gångerna jag pratat med min mammas väninna i Norge så har min mobil ringt och ringt och ringt. Måste komma ihåg att nästa gång jag ringer henne så ska jag först stänga min mobil

5 kommentarer:

Kimmie sa...

Koppla vidare telefonen till något syskon =)

Annica sa...

Håller med Kimmies ord..Koppla vidare och sen måste du försöka koppla av förrän du bryter ihop av allt runt dig.

Hossan sa...

Kimmie och Annica: Ha ha ha, koppla vidare till någon av mina syskon - det var en bra idé. Jösses vad de skulle bli förvånade. :-)

Har fått en konstig huvudvärk på sistone, kanske har det blivit för mycket och/eller har jag dragit på mig några basilusker?

På torsdag bouppteckning sen kanske det lugnar sig något?
Fast mammas problem kvarstår.
En sak i taget så ordnar det sig nog

Angelsheart sa...

Jag tycker också det är läskigt med hemliga nummer! Varför!? Annars är det tråkigt att höra att du har så ont igen och att du är deprimerad...Hoppas du inte smittat katterna :-(

Försök ta hand om dig så gott det går nu!

Kram.

Hossan sa...

Magicgirl: Tack!
Katterna tycker nog att jag är tråkig för de sitter och gnäller och vill ut i trapphuset (de har alltid varit innekatter och är livrädda för att gå ut)