lördag 18 juli 2009

Supergnäll

Usch vad sur jag är! Kan inte sova :-(
Hjärtat slår så hårt att det gör ont när jag ligger ner. Sen har jag ont i nacken och hittar inget bra sätt att ligga på så att det gör mindre ont. Torr i munnen så att det är plågsamt att andas, varit uppe och hämtat vatten att ha vid sängen. Nyss slog jag i lilltån (den jag bröt en gång för längesedan) och det gör ONT! Mer ont i ryggen än på länge och idag kunde jag knappt stå upprätt när jag väntade på bussen. Känner mer av värken i hela kroppen (säkert omslag i vädret). Blåsor på läppen tyder också på att det är något som inte är som det ska i kroppen.
Tog en citodon vid tolv för att jag tänkte att den tar bort huvudvärken i alla fall - men nej då. Blev bara ännu torrare i munnen. Som sagt SUPERGNÄLL var det här.

Två rimliga orsaker till sömnlösheten 1. Jag sov längre än jag brukar, steg inte upp förrän vid tio. 2. Jag proppade i mig massor av lösgodis precis innan jag la mig (hur smart var det då?)

Om fyra timmar börjar min tvätt-tid. Jag kan slå vad om att jag somnar åtminstone en halvtimme innan det är dags att gå upp......

Nu mår jag redan lite bättre när jag fått gnälla. ;-)

Inga kommentarer: